Nie jestem zmywarką

Wracam do domu, 16:30, półtorej godziny w autobusie spędziłam, bo jakiś debil wjechał na tory na moście Rocha.

Już na wejściu mąż przywitał mnie barytonowym beknięciem. Dwa dni temu wywalili go z fabryki kotłów gazowych i rano dostał równowartość trzech pensji, co postanowił celebrować opiciem się Żubrami.

Ugotowałam ziemniaki, zrobiłam schabowego. Obżarł się mąż, obżarła się córka i synek i poszli spać zostawiając mnie z górą naczyń.

Po czterech godzinach zmywania cały czas przede mną piętrzył się przede mną stos talerzy, szklanek, grill i brytfanna. Córeczka przyszła do mnie i poprosiła mnie, żebym jej poczytała.

-Nie mam czasu – mówię. A ona w płacz.

Zmywam kolejną godzinę, mówię do siebie, że pierdolę, że jestem kobietą, nie zmywarką. Rzuciłam gąbkę na ziemię i poszłam czytać bajkę dziecku.

_______

Dzisiejsze 6 minut sponsorował Calgonit i Bosch.

Skomentuj

